Welkom

25 april 2013 - Venlo, Nederland

Beste lezers,

Hartelijk welkom op de blog van Valuas Against Aids.

Vanaf maandag 29 april zijn op deze pagina foto`s, filmpjes en verhalen te vinden die wij, de groep van Valuas Against Aids, gedurende onze reis naar Kenia zullen maken.

Veel plezier met lezen.

1. Anouk:
    26 april 2013
    Heel veel succes en plezier en indrukwekkende ontmoetingen en ervaringen gewenst allebei en natuurlijk heel veel groeten aan dance4life Kenia: Pauline, Walter & Stephen!!

Groeten, Anouk
  2. Paula:
    28 april 2013
    Heel veel succes gewenst en een goed reis
    Jac en Paula
  3. Evita:
    28 april 2013
    Heel veel succes en ikwens jullie een leuke en leerzame tijd toe in Kenia. Groetjes Evita
  4. Gabriel Enkelaar:
    28 april 2013
    Ik volg graag hoe jullie je eigen horizon verbreden en tegelijkertijd goed werk verzetten voor leeftijdgenoten in Kenya. Ik weet zeker dat jullie anders thuiskomen dan hoe jullie vertrokken , maar hoe precies ..? Ben heel benieuwd! Gap
  5. Jacqueline en Hans:
    28 april 2013
    We hopen dat jullie een hele mooie tijd hebben in Kenia met veel onvergetelijke ervaringen. We zijn ontzettend trots op wat jullie voor elkaar hebben gekregen! Heel bijzonder dat jullie op zo'n jonge leeftijd zo begaan zijn met jullie medemensen. Dat dit de start mag zijn van een project dat nog vele jaren doorgaat.
    Jacqueline en Hans
  6. Fransz:
    29 april 2013
    Een heel mooie reis gewenst, met veel en avontuurlijke ervaringen we zijn benieuwd naar je verhalen, straks. Dus keep us posted.
  7. Marij Dings:
    29 april 2013
    Ik hoop dat jullie je lang gekoesterde droom echt gaan beleven en ook de droom door nog vele Valuasleerlingen na jullie kan worden beleefd.
    Heel veel plezier!
    De directie van het Valuascollege volgt jullie avonturen vol verwachting en met trots!
  8. Paula:
    30 april 2013
    Mooi om jullie foto's zo te zien.
    Aan een kant onwerkelijk maar we weten natuurlijk dat het echt is.
    Morgen ook op ambasade?
    Jac
  9. Raymund:
    30 april 2013
    Heel veel suc6 en het zal denk ik een heel indrukwekkende tijd zijn! Groet Raymund
  10. Nelly en huub:
    30 april 2013
    Wat leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen, wat een mooie foto's van minder leuke plekken...hopelijk eens verleden tijd! We zien dat jullie veel plezier hebben en veel indrukken beleven...zagen vandaag nog filmpje van Nairobi en de nederlandse kinderen daar...heel veel plezier gewenst met jullie kroningsdag daar....liefs van het verre Velden....
  11. Frans en José:
    30 april 2013
    Wat knap van je Iris! Wij gaan je volgen op dit blog, heel veel succes!
  12. Marij Dings:
    Beste allen,
    De eerste beelden zijn indrukwekkend en geruststellend; jullie slaapplaats lijkt oké!
    Hoe was het feest op de ambassade?
  13. Arta:
    1 mei 2013
    een leerzame tijd gewenst/ik reis,leef via deze blog met jullie mee.
  14. Noud, Maaike, Moniek en Lisa:
    1 mei 2013
    Wat geweldig dat jullie daar zijn, geniet ervan. Wij volgen jullie via deze blog
  15. Hans Oostdam:
    1 mei 2013
    Heel veel succes met jullie indrukwekkende reis. Jullie mogen er trots op zijn en kom veilig thuis!
  16. Jacqueline en Hans:
    Hallo thuisblijvers,
    Ik heb Laura net gebeld: het is erg gezellig met de groep. Tot nu toe is het mooier dan ze het zich had voorgesteld; dat is prima om te horen voor ons. Het eten is vrij eenvoudig: droge rijst met een sausje en wat vlees. Ze hebben vandaag al veel dieren gezien bij de safari, o.a. olifanten. Ze vindt het heel bijzonder in Afrika; veel uitersten - armoede in de sloppen en de volgende dag feesten op de ambassade. Ze heeft ook Steven van de Vijver ontmoet op de ambassade. Dit is een tropenarts van Artsen zonder Grenzen. Hiervan heeft ze een boek gelezen: 'Afrika is besmettelijk'. Hij zou nog links doorsturen en kijken of hun project kan aansluiten bij hen. De WiFi in het hostel is erg slecht waardoor ze nog niet veel aan hun blog hebben kunnen werken. Op safari hebben ze geen WiFi. Het zal dus even duren voordat er weer nieuws wordt vermeld. Vandaar dus mijn update.

Hans

Hans
  17. Jan en Mia:
    2 mei 2013
    Hoi Iris,
    Wat geweldig dat je dit doet.
    Wij volgen je op dit blog.Succes
  18. Lisanne:
    Hoi Klaas,

Hier spreekt je kleine broertje. Mamma en ik hebben de foto's net gezien, we zien dat jullie het erg leuk daar hebben. Geniet van deze momenten! Groetjes, Guus en Mamma
  19. Johan en Ingrid:
    3 mei 2013
    Ik hoop dat jullie snel in de gelegenheid zijn om jullie verhaal en de daarbij behorende beelden door te sturen. Tot dan veel plezier maar ook veel kansen toegewenst om te bereiken waarvoor jullie deze geweldige missie hebben opgezet.
  20. Jettie en Niels:
    3 mei 2013
    Fantastisch dat we jullie kunnen volgen!
    Geweldig dat het zo indrukwekkend is, geniet van alle momenten.
    Groet Jettie en Niels
    Ps. Klaas: Mooi beroep he, dokter