Dag 5: 3 mei 2013

3 mei 2013 - Nairobi, Kenia

Selena: dag 5

Door de enorme vermoeiende indrukken besloten wij (Felix en Selena) eens uit te slapen...Klaas, Laura, Sander en Iris gingen (die hard) met onze super chauffeur Sammy de ochtend safari doen van 6.00! Om 8.30 kwamen ze terug met verhalen over vechtende dieren en vastlopen in de modder met de bus. Afscheid genomen van de oh-zo vriendelijke kamp manager Grace..we'll miss her! NOT!!

Na het ontbijt, pancakes, eieren en toast, op weg terug naar "huis". Weer 6 uur in een hobbelend busje door Kenia, met zwaaiende Masai kinderen overal langs de weg. Stops waar we de eerste souvenirs kochten en supermarkt om de onmisbare chips, cola en fruit in te slaan. Overal zijn we een bezienswaardigheid met onze witte huidjes maar dat neemt niet weg dat de mensen beleefd en vriendelijk zijn.

Terug in onze eigen luxe tenten, opfrissen, Wifi!! En zo meteen eens ff een pizzaa'tje als afwisseling op de rijst, bonen en stoofvlees..!
Daarna weer op tijd naar bed: Lala Salama ( slaap lekker)

1. Lara:
    7 mei 2013
    Hi Sis,

Wat een super stoere ervaringen allemaal!
    Ik ben stinkend jalours!!! Behalve op die Grace dan, haha
    Jullie hebben denk ik 2 weken vakantie nodig om deze ervaringen te verwerken en bij te tanken, hihi.
    Jullie hebben allemaal levendige teksten gepubliceerd, dus ik kan vanuit dit platte landje lekker meegenieten.
    Sorry, dat ik nu pas iets laat horen. Wij (Mark en ik) worden nu al 3 nachten door een grenzen uittestende baby geteisterd. Even iets anders dan een kamer vol sprinkanen... Meer het idee van luchtalarm tussen 12:00 - 3:00 uur. (Not funny!)

Tot snel! And keep up the good Work! Love you!!!!!!!!!
    Hugs and kisses, your sister Lara xxx
  2. Anneke Wittek:
    8 mei 2013
    Hi Selena. 'k ben stinkend jaloers, haha. Africa zit voor altijd in mijn hart. Nxosi sikelele Africa
  3. Marij Dings:
    8 mei 2013
    Hoi Selena e.a.
    Ondanks de "hobbels" die jullie blijkbaar dagelijks letterlijk ervaren hebben al jullie verhalen de kleur van een "een onvergetelijke avontuur".
    En... wat dat uitslapen betreft: "wellicht toch al de eerste scheurtjes van de vergankelijkheid van de eeuwige jeugd?......:-) Maar wie de jeugd heeft, heeft de toekomst en dat ervaren jij en Felix dagelijks. Een feest om ook in deze context mee te mogen maken, lijkt me.
    Iedereen heel veel groeten!